کافی بودن تعرفه‌های انتخاباتی در مازندران/ رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنید

کافی بودن تعرفه‌های انتخاباتی در مازندران/ رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنید

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس، حسین حسن نژاد شامگاه امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان آمل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور انتخابات در این استان از ساعت ۸ صبح روز دوم اسفند شروع شد، بیان کرد: تاکنون با حضور حداکثری مردم مواجه هستیم و با توجه به شرایطی که اکنون قرار داریم و با توجه به مجموعه اطلاعات و بازدیدهای انجام شده خوشبختانه مورد خاصی وجود نداشت.

وی افزود: با توجه به تعامل بین هیأت‌های اجرایی و نظارت و نوع دقت اعضای شعب اخذ رأی و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی جهت حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی همه شرایط فراهم است. 

حسن نژاد تأکید کرد: با وجود حضور پرشور مردم در ساعات اولیه از همه هموطنان می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور یابند تا با شلوغی در ساعات پایانی مواجه نشوند.

این مسؤول تصریح کرد: با توجه به حضور حداکثری مردم، تعرفه‌ها در ستاد انتخابات سراسر استان به اندازه کافی موجود است و هر ایرانی و در هر نقطه، در هر حوزه انتخابیه و هر شعبه اخذ رأی با شناسنامه و کارت ملی و حتی با داشتن شماره ملی به کاندیدای خاص خود رأی دهند.

وی عنوان کرد: دستگاه احراز هویت به صورت آنلاین از جهت اعتبار سنجی برای تسهیل و تسریع در کار امسال در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس، مازندران برای انتخابات مجلس یازدهم ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۵۵ نفر واجد شرایط رأی دارد و حدود ۵۷ هزار نفر نیز دست اندرکار برگزاری انتخابات هستند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha